עיריית בית שמש מגיבה: "נקיים שיח מול בית הספר"

שלום בידרמן No Comments on עיריית בית שמש מגיבה: "נקיים שיח מול בית הספר"

עיריית בית שמש מגיבה לפרסום באתר קול חי וטוענת: "כנגד המוסד האמור יצא כבר צו הריסה על מבנים אלה לפני מספר חודשים תחת השלטון הקודם ולפני כניסתה של עליזה בלוך לתפקיד"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הרס בית הספר החרדי לבנות בבית שמש. בעיריית בית שמש הודפים את הטענות ואומרים כי מדובר במוסד שנבנה ללא אישורים וכזה שכבר הוצאו כנגדו צווים בעבר, גם תחת כהונתו של ראש העיר היוצא, משה אבוטבול.

"בתקופה האחרונה קרו מספר מקרים של השתלטות על שטחים ציבוריים ללא הקצאה וללא היתר בניה. שטחי הציבור הם משאב עירוני חשוב של התושבים, השתלטות על שטחים אלו פוגעת בפיתוח עתידי של גינות ופארקים ואף מוסדות קבע האמורים לקום במגרשים אלו לרווחת התושבים. כמו בכל מקום אחר בארץ, ככל שיש לקהילה ומוסד צורך להקצאת קרקע עליהם לפנות בצורה מסודרת לגורמים הרלוונטים בעירייה, כל בקשה מוצדקת תאושר ותקודם על הצד היתר טוב", אמרו בעירייה והוסיפו: "העירייה תדאג לכל צרכי הקהילות והמוסדות בעיר בצורה מסודרת וחוקית ואף נפשט את ההליכים כך שיוכלו לקבל היתרי בניה כדת וכדין במהירות האפשרית".

לדבריהם: "ראוי לציין כי כנגד המוסד האמור יצא כבר צו הריסה על מבנים אלה לפני מספר חודשים תחת השלטון הקודם ולפני כניסתה של עליזה בלוך לתפקיד. העירייה תקיים שיח מול המוסד הרלוונטי על מנת להגיע לפינוי בהסכמה של הבניה הבלתי חוקית ובמטרה למצוא פתרון ללומדים במקום, אולם יחד עם זאת לא נקבל מהלכים חד צדדיים, מחטפים וניסיונות לקבוע עובדות בשטח בצורה הפוגעת בתושבים. מובהר בזאת כי מהלך חד צדדי ולא חוקי יגרום לכך שהעירייה לא תדון בבקשה עתידית של המשתלטים ומפירי החוק".

כזכור, מוקדם יותר פרסמנו כאן באתר קול חי על צו הריסה אותו קיבלה הנהלת בית הספר החרדי 'בארה של מרים' בבית שמש, לפיו על בית הספר להתפנות תוך ארבעה ימים בלבד מאחר והוא נבנה ללא אישורים, על שטח ציבורי.



0 תגובות